zwyczajny napisał(a):
Jak to jest z parowaniem napedu do plyty glownej. tylko w starszych konsolach to mialo miejsce?.
Czlowiek ktory ratowal konsole po mojej robocie powiedzial ze na plycie glownej ps zaimpletowany jest sterownik od napedu. /.

pit993 napisał(a):Witam.
Jestem zielony w temacie PS3, od niedawna jestem posiadaczem jednego z tych urządzeń, a dokładnie wersji SuperSlim 4204A 12GB. Zastanawiam się nad Cobra ale jestem totalnie zielony w temacie. Soft mam zaaktualizowany do 4.65, czy to oznacza, że Cobra nie będzie działać?
Czy mogę zamówić np z tej aukcji: http://allegro.pl/cobra-ode-chip-ps3-pr ... 74352.html
Czytałem też że jest potrzebny jakiś Swap disk czy to jest konieczne czy da się to jakoś obejsc? I jeszcze jedno, czy mając obrazy iso na dysku zewnetrznym w konsoli tez muszę mieć jakiś większy dysk? Gry z obrazów się instalują czy tylko zapisują ewentualne sejwy?
edek500 napisał(a):Tak samo z siebie nic się nie psuje musi być jakaś przyczyna w moim przypadku wypiołem dwa razy taśmy za trzecim już piny poleciały . Skwituje to tak elektronika wykonana przez Zespół Cobra jest dobra ale taśmy wołają o pomstę po prostu chińska tandeta ba mało tego brak jest jakichkolwiek zamienników przynajmniej w Polsce a i na zagranicznych stronach tez nic nie znalazłem . Wiec panowie jeżeli poleci wam taśma to elektronikę można sobie obsadzić w ramkę.

gacek585 napisał(a):Cobra bedzie działać ale potrzebujesz przy tym sofcie płyty Do SWAP-a, czyli podczas uruchamiania gry bedziesz musiał zmienić płytę z oryginalnej na właśnie ta SWAP. Niestety trzeba ją nagrać na płycie blu-ray i nie da sie tego obejść, bez płyty SWAP działało do OFW 4.53 dla super slim i OFW 4.55 dla slim i starszych.
gacek585 napisał(a):czyli podczas uruchamiania gry bedziesz musiał zmienić płytę z oryginalnej na właśnie ta SWAP.