michalfc napisał(a):Oddałem na serwis do kolegi Spox_2 i czekam na odpowiedź co z konsolą. Jeśli nie uda sie naprawić to pójdzie na części. Ale jestem dobrej myśli

U nas w VF najdłużej się czeka w kolejce.
Jak już ruszymy konsolę to 1 podejście do tematu jest szybko realizowane i naprawa kończy się powodzeniem. Jeżeli nie to sprzęt jest odkładany na 2 podejście (kilka dni musi leżeć).
W tym dokładnie przypadku nie mogło być inaczej i wszystko się rozegrało w 1 próbie

Poniżej zdjęcie z monitora serwisowego na którym Twoja konsola wyświetla dostępne sieci bezprzewodowe.

Jutro montaż całkowity i wysyłka.
PS. Brakowało śrub do metalowego kadłuba, tak samo śruby która trzyma napęd. Przed wysłaniem do NextGenu zaglądał ktoś do konsoli ? Bo nie wydaje mi się aby ekipa mojego imiennika - Szymona zapomniała coś dokręcić.