No to zaczynamy:
Najistotniejsza przy tworzeniu okładek jest rozdzielczość obrazu.Jeśli będzie choć o piksel za duża okładka się wam nie wyświetli.Ponadto różne programy różne rozdzielczości potrafią obsłużyć.Webman np nie widzi okładek na PS1 większych niż 300 x 300 pikseli,a Multiman nie ma z kolei jakichkolwiek problemów by wyższą rozdzielczość wyświetlić.Poniżej podaje wam optymalne rozdzielczości jakie powinny być w zależności od platformy i gdzie trzeba wrzucić nasze okładki.
PS: Niezależnie dla jakiej platformy szykujemy okładkę używajmy najlepiej formatu JPG.
PS3
Rozdzielczość:
Plik o rozdzielczości 300 px w pionie i 260 px w poziomie
Okładka musi mieć w nazwie ID danej gry do której chcesz ją przypisać. Np okładka dla Gran Turismo 5 którego ID to BCES00569 będzie nazywać się tak: BCES00569.JPG
Okładki wrzucamy do folderu: dev_hdd0/game/BLES80608/USRDIR/covers
PS2
Rozdzielczość:
Tak samo jak w przypadku PS3 czyli 300 na 260 pikseli
Okładki wrzucamy do folderu z grą czyli dev_hdd0/PS2ISO
Okładka musi mieć tą samą nazwę co obraz ISO z grą, czyli np gra to: Rayman 2.ISO, a nasza okładka Rayman 2.jpg
PS1
To co najważniejsze to plik obrazu musi mieć identyczną rozdzielczość zarówno w pionie jak i w poziomie.Jesli używamy tylko multimana możemy tu użyć nawet bardzo dużych rozdzielczości,ale jeśli chcemy by nie było problemu z wyświetlaniem okładek również w innych programach np wspomniany już wcześniej Webman albo Irisman zalecam użyć rozdzielczości 300 x 300 pikseli.
Okładki wrzucamy podobnie jak w przypadku PS2 do folderu z wrzucanymi grami czyli dev_hdd0/PSXISO
Okładka musi mieć tą samą nazwę co obraz gry.
No i to by było na tyle.Mam nadzieje,że komuś się przyda

