niedawno moja konsola (FAT) wrócił do mnie po zabiegu downgrade i przeróbce.
Jestem trochę zielony w temacie, więc miałbym kilka pytań:
1. Gościu, który mi robił przeróbkę, wgrał mi trochę gier, ale niektóre z nich po odpaleniu mają czarny ekran i konsola się zawiesza. Z kilkoma sobie poradziłem zmieniając uprawnienia, aktualizując je, ale nie ze wszystkimi. Przyznam szczerze, że nie mam pojęcia o co chodzi z "fix'ami" do gier, podmianą eboot'ów itp. nawet po podmianie takich plików i zainstalowaniu kilku paczek pkg które rzekomo miały coś naprawiać efektu brak.
Moja konsola gdy z XMB wejdę w informacje o systemie wyświetla Oprogramowanie systemu wersja 4.41.
Posiadam również zainstalowany program 4.41 Version Spoofer - ale nie bardzo się łapie - do czego on służy?
multiMAN w wersji 04.18.00
PS3 System: Firmware 4.30 [SC-36 | Hermes].
Ogólnie przy włączaniu konsoli mam napis "Rogero".
2. Trochę nie łapie się z instalacją nowych gier. Ściągnąłem Driver'a San Francisco, pliki przekopiowałem, nawet zainstalowałem jakiegoś fix'a, jakieś paczki pkg które wyszperałem w necie, ale gra niby się odpala i łapie zwiechę.
Jak ściągam grę i mam same jej pliki - to co dalej? skąd brać pkg najlepiej? ogólnie robiłem tak, że wpisywałem numerek gry, np. BLES0022 (przykład wymyślony z głowy) i coś znajdowałem, lecz nie bardzo to chce działać.
3. Kolejną sprawą jest to, że czytałem, że niektóre gry nie chodzą na wewnętrznym HDD. Czy zewnętrzny ma mieć format plików NTFS, czy FAT32 ? bo czytałem, że NTFS, lecz gry z USB na NTFS nie widzi moja konsola, jedynie na FAT32.
Domyślam się, że takich pytań jak moje na forum były już miliony, ale byłbym wdzięczny za odpowiedź w moim temacie, a nie zamykanie go, gdyż straciłem już sporo czasu czytając w necie i jestem trochę zirytowany brakiem efektów
Z góry dziękuję za pomoc i wyrozumiałość.

i masz tam game settings i tam przeważnie się zaznacza BD-Mirror ewentualnie zaznaczyć, czy dysk internal ( wew.), bądź external (zew.)