totalnie zielony

Wszelkie pytania i problemy z konsolą, homebrew, jailbreak
Regulamin działu
UWAGA! Problemy z grami zamieszczamy w dziale Backup!
Nieprzestrzeganie regulaminu grozi utratą możliwości pisania na forum.
  • Sponsorzy

totalnie zielony

Postprzez g_lenik » 05.01.2013, 16:45

Witam Was wszystkich serdecznie !
Tak jak napisałem w temacie jestem tak totalnie zielony ze nawet nie mam jeszcze konsoli :-)
Ale za to pytań kilka. Otóż powiem Wam tylko tyle, że kumpel ze USA zaproponował mi wysłanie totalnie za free konsoli ps3. W jego ocenie wszystko działa w niej tak jak powinno poza tym ze nie działa napęd (wyrzuca podobno płytę) i teraz tak w USA kosztowałoby go to 100 $ wiec olał temat i kupił nową. Pytanie czy mi w Polsce ona się do czegoś nada bo jeśli nie to nie będę sobie nią głowy zawracał, jeśli natomiast tak to pytanie do Was ile za ile i co mi może przynieść za przyjemność. Nie ukrywam, rozmawiałem z niby kumatym w miarę kolesiem w Media Markt który powiedział mi że będę mógł ją rozkodować, pobierać gry z torenty, grać mając zapisane je na dysku wew lub zewnętrznym, korzystać z jakiejś strony sony i pobierać płatne gry - co mi niezbyt pasuje :) itp.
Ogromna prośba niech ktoś kto dobrze porusza się w tej materii odpowie mi w miarę prostym językiem co i jak. Pozdrawiam Grzesiek.
g_lenik
Newbie

Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Sponsorzy

Re: totalnie zielony

Postprzez disp3ns3r » 05.01.2013, 22:09

Naped mozna zawsze naprawic.
Mozesz przerobic - grac na kopiach gry
NIektore gry potrzebuja plyty w srodku oryginalnej jakiejs zeby odpalic dana kopie gry
Gdzies na forum jest obejscie tego i mozna grac bez wymaganej plyty(jesli sie myle i to nie dziala to poprawcie mnie)
Mowiles ze za free, wiec bierz jak daja ;)
Teraz aktualnie mozesz grac we wszystko co chcesz, mozesz dostac dostep za free do PlayStationPlus na miesiac i sciagnac np. Little Big Planet 2 i mykac.
Jest tego duuuzo , jak za free konsolka to bierz smialo.