Problem z emulacją

Wszelkie pytania i problemy z konsolą, homebrew, jailbreak
Regulamin działu
UWAGA! Problemy z grami zamieszczamy w dziale Backup!
Nieprzestrzeganie regulaminu grozi utratą możliwości pisania na forum.
  • Sponsorzy

Problem z emulacją

Postprzez Vexes » 08.06.2012, 12:59

Witam, przejdę od razu do rzeczy. Mam emulator PS3 o tytule (PS3EMU project-emuluje komputer by chodziły gry z ps3) i podczas uruchamiania w pewnym momencie wyskakuje coś takiego jak na tym filmie:
http://www.youtube.com/watch?v=kYF93Y2lImM
Gdyby ktoś wiedział co zrobić niech napisze. Bardzo proszę o pomoc.
Vexes
Newbie
 
Posty: 1
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 08.06.2012, 12:48

Sponsorzy

Re: Problem z emulacją

Postprzez Spox_2 » 12.06.2012, 02:18

Vexes napisał(a):Witam, przejdę od razu do rzeczy. Mam emulator PS3 o tytule (PS3EMU project-emuluje komputer by chodziły gry z ps3) i podczas uruchamiania w pewnym momencie wyskakuje coś takiego jak na tym filmie:
http://www.youtube.com/watch?v=kYF93Y2lImM
Gdyby ktoś wiedział co zrobić niech napisze. Bardzo proszę o pomoc.


Zapomnij o tym...

Obecne PCty są w architekturze 64 bit a PS2 i PS3 w 128 bit, stąd problemy z emulacją.

Może za parę lat wyjdzie emulator z prawdziwego zdarzenia ;p
SERWIS KONSOL PS3, PS4 ==>YLOD, BLOD, DOWNGRADE PS3 DO OFW 3.55 Sony! tel : 795 666 333 | https://wielkielektronik.com | Międzynarodowy certyfikat napraw BGA!
Wideo z naprawy PS3!->https://youtube.com/watch?v=BwxK5TAoKV4
Avatar użytkownika
Spox_2
VIP
VIP
 
Posty: 1033
Lokalizacja: Kielce
Podziękował : 11 razy
Otrzymał podziękowań: 114 razy
Dołączył(a): 11.02.2012, 22:11
Firmware: OFW
PSN ID: Spox2

Re: Problem z emulacją

Postprzez iwan91 » 15.06.2012, 21:42

Spox_2 napisał(a):Obecne PCty są w architekturze 64 bit a PS2 i PS3 w 128 bit, stąd problemy z emulacją.

Niestety chciałbym oświecić kolegę.

ps2 nie ma całej architektury 128 bitowej TYLKO rejestry SIMD ma 128 bitowe.
"CPU: 64-bitowy architektura MIPS (z 128-bitowymi rejestrami SIMD)"

ps3
Procesor główny jest 64 bitowy. Natomiast pozostałe siedem rdzeni ma obsługę 128-bitowych instrukcji SIMD.
"Centralną jednostką obliczeniową konsoli jest procesor Cell zaprojektowany wspólnie przez firmy IBM, Sony i Toshiba. Składa się on z głównego 64-bitowego procesora PowerPC oraz siedmiu rdzeni typu "Synergistic Processing Elements"."
iwan91
Silver Member
Silver Member
 
Posty: 22
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 07.06.2012, 17:23



  • Sponsorzy

Powrót do Pierwsza Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

© 2010-2025
cron