Cobra USB

Wszelkie pytania i problemy z konsolą, homebrew, jailbreak
Regulamin działu
UWAGA! Problemy z grami zamieszczamy w dziale Backup!
Nieprzestrzeganie regulaminu grozi utratą możliwości pisania na forum.
  • Sponsorzy

Cobra USB

Postprzez Sliviss » 06.10.2013, 21:57

Jakieś 4 miesiące temu kupiłam przerobioną konsolkę z kilkoma grami na Allegro. Wszystko śmigało, do tej chwili, kiedy nie zachciało mi się zagrać w kilka innych gier. W tym celu ściągnęłam gry, kupiłam wreszcie porządnego pendrive'a 32GB. Wchodziłam w multimana, XMB, Showtime, kombinowałam, wreszcie zrobiłam coś, że konsolka zaczęła tworzyć obraz ISO gry. Ale teraz.. Konsola chce 'Cobra USB'. Może znowu coś źle skopiowałam? Takie proste instrukcje jakie mi ostatnio opisano nie działają. Albo to ja jestem człowiekiem nierozumnym. Jestem naprawdę zielona w te klocki.. Oprogramowanie konsolki to Rogero 4.40 v1.03.
Błagam, pomocy, nie wiem, co mam z tym zrobić.. :(
Chciałam tylko urozmaicić sobie jakoś czas i pograć w inne tytuły niż dotychczas...
Proszę, tłumaczcie wszystko jak małemu dziecku. W jakie menu wejść, na co najechać, co kliknąć.
Z góry dziękuję. :)
Sliviss
Member
Member

Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Sponsorzy

Re: Cobra USB

Postprzez marciniak » 06.10.2013, 22:12

Nie pomagam na pw.
marciniak
Elite
Elite

Podziękował : 10 razy
Otrzymał podziękowań: 526 razy
Firmware: CFW.REBUG 4.80 COBRA

Postprzez Sliviss » 06.10.2013, 22:33

marciniak napisał(a):http://ps3-hack.pl/forum/poradnik-dla-zielonych-ps3-hack-pl-t76.html

Czyli mam rozumieć, że powinnam pokombinować z fix'ami, managerami i innymi?
Czy może po prostu włożyć płytę?
A może coś kliknąć w Showtime? Nadal do końca nie znalazłam odpowiedzi na swoje pytania w poradniku.
Sliviss
Member
Member

Postprzez Pobierator » 06.10.2013, 23:31