Brak emulatora BD-Rom

Jeśli nie wiesz gdzie napisać temat
  • Sponsorzy

Brak emulatora BD-Rom

Postprzez kuki_1 » 03.12.2013, 23:00

Wiem że ten wątek pojawiał się tu w kilku innych miejscach ale w moim przypadku rozwiązania ->brak. Mianowicie Zainstalowałem sobie rogero cfw 4.50 po czym odpalilem go a nastepnie MM i wyskoczył komunikat (już nie pamietam dokładnie jaki - coś z BD-ROM emulator) oczywiście wszedłem na forum wyczytałem że MM też musi być zaktualizowany co też następnie zrobiłem - > komunikat już się nie pojawił. Jednak w XMB w gra nie pojawia mi się ikona BD-ROM. Wyczytałem że trzeba zresetować Ps włączyć MM i w ustawieniach - typ emulatora BD-ROM dać włącz, jednak nie mam czegoś takiego mam tylko "nic" albo "niedostępne". Przeinstalowałem już cfw i MM ale dalej jest to samo, przedtem wszystko było ok. Generalnie jestem laikiem w tych sprawach ale wydaje mi się że zrobilem wszystko jak trzeba. Na forach niestety nie mogę doszukać się odpowiedzi a czytałem że inni też mają z tym problem. Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdr.
kuki_1
Newbie

Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Sponsorzy

Re: Brak emulatora BD-Rom

Postprzez marciniak » 03.12.2013, 23:10

Komunikaty zawsze trzeba czytać co dokładnie wyskakuję bo potem są takie skutki .Widocznie zainstalowałeś jakiegoś niepełnego Multimana %-) zawsze instaluje się MM full lub base :wink: lub coś z CFW ci się pochrzaniło...
Nie pomagam na pw.
marciniak
Elite
Elite

Podziękował : 10 razy
Otrzymał podziękowań: 526 razy
Firmware: CFW.REBUG 4.80 COBRA

Re: Brak emulatora BD-Rom

Postprzez kuki_1 » 03.12.2013, 23:39

Nom będę miał nauczkę na przyszłość. Na szczęście mój stan przed zawałowy minął 8) - udało mi się rozwiązać problem. Okazało się że w poście z którego ściągałem CFW 4.50 ktoś podał kod do MM 4.46 a z postów wywnioskowałem :idea: że cfw i mm musi mieć tą samą wersję - więc MM też trzeba było 4.50 pobrać --> teraz już wszystko smiga więc ten sposób jest jednak ok - thx za wsparcie :). Pozdr