Strona 1 z 3

PSNope

PostNapisane: 17.08.2013, 19:46
przez Konr@do
PSNope

Obrazek

Developer user udostępnił nam open-sourceową aplikację nazwaną PSNope, która umożliwia takie rzeczy jak aktywowanie zawartości PSN, fałszowanie IDPS i usuwanie niestandardowych wywołań systemowych z CFW (mniejsze ryzyko bana). Szczegóły poniżej:

Funkcje wersji v1:

- aktywacja zawartości PSN
- fałszowanie idps
- fake ofw (usuwanie wywołań systemowych z CFW)
- program działa na wszystkich wersjach CFW (z nowszymi, które wyjdą włącznie)


Pytania I Odpowiedzi:

P: Chciałbym aktywować zawartość PSN. Od czego powinienem zacząć?
O: 1. Stwórz kolejno foldery x:\psnope\lic Na Twoim pendraku
2. Wrzuć pliki rap zawartości, którą chcesz aktywować do folderu "lic"
3. Podłącz pendraka do prawego portu usb ps3 (/dev_usb000)
4. Zainstaluj i odpal PSNope

P: Potrzebuję konta "aa", aby to działało?
O: Nie, nie potrzebujesz.

P: Jak mogę włączyć opcję zmiany mojego idps?
O: Otwórz plik config.txt, zmień "spoof_idps=0" na "spoof_idps=1" i ustaw "idps=" na idps, jaki chcesz użyć

P: Gdzie mam szukać pliku config.txt?
O: Plik config.txt znaleźć można w następujących lokalizacjach:
1. /app_home/config.txt
2. /dev_usb000/psnope/config.txt
3. /dev_hdd0/game/BLES08890/USRDIR/config.txt

P: Sfałszowałem moje idps i aktywowałem trochę zawartości PSN. Dlaczego nic nie działa?
O: Ponieważ Twój idps jest częścią algo deszyfrowania. Ustaw "use_spoofed_idps" na "1", aby to naprawić.

P: Co to za pliki o rozszerzeniu ".klic"?
O: To odszyfrowany plik ".rap". PSNope również je wspiera.

P: W jaki sposób mogę wyłączyć pewne wywołania systemowe, które mogą zostać wykryte podczas używania PSN?
O: W pliku config.txt ustaw remove_cfw_syscalls=1

P: Czy PSNope będzie działał na nowszych CFW?
O: Powinno działać, gdyż nie ma określonej wersji używanych offsetów (w przeciwieństwie do innych).

P: Czy jest jakaś szansa na bricka poprzez program PSNope?
O: Nie, program nie dokonuje żadnych zmian we flashu konsoli.

P: Czy mogę korzystać z kodu źródłowego lub jego części do moich własnych projektów?
O: Pewnie, tak długo, jak tylko program pozostanie open-sourceowy.


UPD@TE

Funkcje wersji v1.5:

- fałszowanie psid
- czyszczenie boot_history.dat itd.
- usuwanie boot_history.dat itd.
- sygnał piknięciem, aby potwierdzić udane stworzenie plików rif


Download:

Kod: Zaznacz cały
Uwaga! Materiał widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników. Kliknij tutaj aby zobaczyć.

Re: PSNope v1

PostNapisane: 17.08.2013, 20:01
przez GNT
Uuu coś ciekawego :wink:

Re: PSNope v1

PostNapisane: 17.08.2013, 23:09
przez Piątek
Zawartosc PSN czyli?

Re: PSNope v1

PostNapisane: 18.08.2013, 07:27
przez darkos
Czyli gry z PSN, dema. Są takie które wymagają aktywowania przez PSN a jak masz bana albo nie masz konta to ten program aktywuje gry i dema.

Re: PSNope v1

PostNapisane: 18.08.2013, 12:36
przez Piątek
Np jakie to gry? :D A jest mozliwosc jakos zainstalowania ten nowy odtwarzacz YouTube z PSN?

Re: PSNope v1

PostNapisane: 18.08.2013, 18:15
przez Sagat
skąd wziąć pliki .rap hmm ?

Re: PSNope v1

PostNapisane: 20.08.2013, 12:18
przez budman9
Sagat napisał(a):skąd wziąć pliki .rap hmm ?

Często DLC które pobierasz jest właśnie w formacie .rap

Re: PSNope v1

PostNapisane: 21.08.2013, 23:25
przez kostek136
nie wiem jak u was ale u mnie nie da się stworzyć katalogu x:
jeśli zrobiłem katalogi x/psnope/lic i skopiowaniu w lic PSNope_v1
na ps3 folder jest pusty

Re: PSNope v1

PostNapisane: 22.08.2013, 10:29
przez Konr@do
No chyba sobie żartujesz... X, to przecież litera Twojego dysku twardego/pendrive.

Re: PSNope v1

PostNapisane: 22.08.2013, 23:23
przez kostek136
Jestem za stary na żarty ;] , pisze x: to robię taki katalog. :D
jutro pobawię się z tym i dam znać czy wyszło.

Re: PSNope

PostNapisane: 26.08.2013, 11:41
przez Konr@do

Re: PSNope

PostNapisane: 07.09.2013, 21:31
przez Revans
Jeśli mam banika, i w polu zmień idps, wpisze taki z nie-zbanowanej konsoli to odbanuje ps3?

Re: PSNope

PostNapisane: 08.09.2013, 13:45
przez Konr@do
Dokładnie tak :) idps=TUTAJ WPISUJESZ

Przypominam również, że program należy uruchamiać co każdy restart konsoli!

Re: PSNope

PostNapisane: 13.10.2013, 13:35
przez anonymousv
a moglby ktos opisac jak przeczytac ID konsoli w jakis normalny sposob? HEXy z save'ow chyba nie pokazuja tego co potrzeba a wszelkie generatory ID nie dzialaja i wywala blad 8002a244 wiec chyba ID jest nieprawidlowe jesli dobrze kumam?

Re: PSNope

PostNapisane: 13.10.2013, 16:17
przez Konr@do
Odpalasz multimana, informacje o systemie i... Jest :)