NOR S29GL128P i ProgSkeet - pinout (SUR-001)?

Wszelkie pytania i problemy w sprawach downgrade konsoli
  • Sponsorzy

NOR S29GL128P i ProgSkeet - pinout (SUR-001)?

Postprzez shel » 23.12.2012, 21:04

Witam, nie mogę się doszukać jak powinna być poprawnie podłączona pamięć flash (NOR) - S29GL128P90FFIR20 z programatorem ProgSkeet?
Najlepiej jakby ktoś dysponował schematem do chassis: SUR-001.

Dzięki z góry.
shel
Member
Member
 
Posty: 10
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 29.11.2012, 19:56
Firmware: 4.00

Sponsorzy

Re: NOR S29GL128P i ProgSkeet - pinout (SUR-001)?

Postprzez Quato » 25.12.2012, 14:06

SUR-001: Used in CECH-21xx. Some difference in components but the testpoints are the same for SUR-001, JTP-001, JSD-001, KTE-001
http://www.ps3devwiki.com/index.php?tit ... 2C_KTE-001

czyli testpoint do poldaczenia sa takie same jak w JSD-001

Za ten post autor Quato otrzymał podziękowanie od
shel (26.12.2012, 23:13)
Quato
Member
Member
 
Posty: 18
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Dołączył(a): 20.02.2012, 14:45

Re: NOR S29GL128P i ProgSkeet - pinout (SUR-001)?

Postprzez shel » 26.12.2012, 23:21

Quato napisał(a):SUR-001: Used in CECH-21xx. Some difference in components but the testpoints are the same for SUR-001, JTP-001, JSD-001, KTE-001
http://www.ps3devwiki.com/index.php?tit ... 2C_KTE-001

czyli testpoint do poldaczenia sa takie same jak w JSD-001



Dzięki Quato za podpowiedz, ale mam problem, ponieważ udało mi się teoretycznie zrobić dump (mimo, że nie podłączyłem do ProgSkeet'a v1.2 sygnału TRISTATE), ale mam problem z zaprogramowaniem pamięci, a dokładniej wyrzuca mi błędem odczytu kilku sektorów w pamięci przy weryfikacji, np.:
"Verification of address of adress 0x360000 failed", przy ponownym dumpie także czepia się o te adresy

Pytanie nr 2 zauważyłem, że na większości schematów jest zaznaczone kilka pól masowych, czy są one specjalnie zaznaczone w celu poprawnego podłączenia i programowania, czy wystarczy podpiąć się tylko do jednego z nich?
shel
Member
Member
 
Posty: 10
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 29.11.2012, 19:56
Firmware: 4.00

Re: NOR S29GL128P i ProgSkeet - pinout (SUR-001)?

Postprzez Quato » 27.12.2012, 18:55

moze cos ci sie odlutowalo ze blad wyskakuje
Quato
Member
Member
 
Posty: 18
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Dołączył(a): 20.02.2012, 14:45

Re: NOR S29GL128P i ProgSkeet - pinout (SUR-001)?

Postprzez shel » 28.12.2012, 00:33

Quato napisał(a):moze cos ci sie odlutowalo ze blad wyskakuje



Sprawdzałem dzisiaj już trzeci raz - wszystkie wiązki mam raczej dobrze przylutowane, mam tylko wątpliwości co do podłączenia dwóch pinów z flasha, a mianowicie chodzi mi o WP#/ACC i BYTE#.
W niektórych opisach pisze, że mają być podłączone do zasilania (Vcc), ale nie jest opisane czy bezpośrednio do nóg kości flash, co raczej wydaje mi się błędne czy przez jakiś rezystor podciągający, nie mniej na niektórych diagramach nie są nawet zaznaczone jako testpoint'y, więc pytanie czy w tym rodzaju flash mają być podłączone czy nie?

Taka ciekawostka rozmiar zgranego dumpa wynosi 16 384 KB, a z tego co czytam powinien mieć chyba troszkę więcej (16,777,216 bytes), a może nie?

Aha i jeszcze jedno WinSkeet wyrzuca mi błąd "CFI is invalid (does not begin with "QRY")" podczas sprawdzania? Wyrzuca wam również bo szukając po forum Progskeeta natykam się na sprzeczne informacje...
shel
Member
Member
 
Posty: 10
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 29.11.2012, 19:56
Firmware: 4.00

Re: NOR S29GL128P i ProgSkeet - pinout (SUR-001)?

Postprzez Quato » 28.12.2012, 10:37

twoj dump zajmuje za malo.
http://www.ps3devwiki.com/images/5/54/P ... KTE001.jpg
masz schemat ja uzywam progskeeta 1.1 nie podlaczam wp ani byte, ale tu masz napisane ze podajesz VCC mozesz wziasc z punktu na schemacie, uzyj kilka GND.
Quato
Member
Member
 
Posty: 18
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Dołączył(a): 20.02.2012, 14:45

Re: NOR S29GL128P i ProgSkeet - pinout (SUR-001)?

Postprzez shel » 02.01.2013, 00:13

Wygląda na to, że jednak ProgSkeet v1.2 to lipa:
"ProgSkeet v1.2 sold (to us mugs) as 'still in development' (not that we were told that).
i.e. the BitStream programming is NOT finished.
i.e. IT DOES NOT PROGRAM NORs (yet...)

So we are all sat here with our thumbs up our butts waiting for the ProgSkeet devs to release something that works."
shel
Member
Member
 
Posty: 10
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 29.11.2012, 19:56
Firmware: 4.00

Re: NOR S29GL128P i ProgSkeet - pinout (SUR-001)?

Postprzez Quato » 04.01.2013, 13:33

niby na stronie progskeeta sa jakies bitstreamy do zaprogramowania urzadzenia
http://www.progskeet.com/forum/viewforu ... b94be83035
Quato
Member
Member
 
Posty: 18
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Dołączył(a): 20.02.2012, 14:45

Re: NOR S29GL128P i ProgSkeet - pinout (SUR-001)?

Postprzez shel » 04.01.2013, 15:39

Ja używam chyba najnowszego - [121106.2121], który nie działa jak powinien...
shel
Member
Member
 
Posty: 10
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 29.11.2012, 19:56
Firmware: 4.00

Re: NOR S29GL128P i ProgSkeet - pinout (SUR-001)?

Postprzez Quato » 06.01.2013, 13:01

no to kiepsko, musisz czekac, az bedzie cos nowego
Quato
Member
Member
 
Posty: 18
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Dołączył(a): 20.02.2012, 14:45



  • Sponsorzy

Powrót do Downgrade

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

© 2010-2025