Strona 17 z 17

Re: PSN PATCH

PostNapisane: 28.01.2018, 02:17
przez Dilson
Witam, posiadam wersje slim cech2504 i ferroxa 4.82 do tego powyzszy multiman i najnowszy psnpatch. Zainstalowalem rowniez qa flag. I teraz pytanie, bo nie wiem czy cos zle robie czy co, ale odpalam gre z mm, odpalam psnpatch wciskam x konsola piknie wgra sie na nowo i jak ponownie chce wejsc do psnpatch wywala mi blad 80001006. Nie jestem w tym momencie pewien czy wsio jest ok, bo o ile mi wiadomo powinna byc mozliwosc ponownego wejscia do psnpatch i sprawdzenia czy cfw jest w trybie off.

Czy to moze wina qa? I czy wogole jest potrzebny, jezeli mam tylko exploita? Czy moze wina jest braku kompatybilności lub coś zle zrobilem?

Re: PSN PATCH

PostNapisane: 28.01.2018, 11:31
przez Cyqor
Pierwsze i najważniejsze pytanie. Masz ferrox cobra czy zwykły?

Po drugie, qa flag się "stawia" na 3.55 a nie na 4.82 :czytaj:

Nie masz już explolita tylko pełnoprawne CFW. Nigdy go nie miałeś, tylko za jego pomocą wgrałeś CFW na OFW :wink:

Re: PSN PATCH

PostNapisane: 28.01.2018, 12:10
przez Dilson
Pewnie jest tak jak mówisz :) Sorki ale dawno temu zanim weszło 3.6 miałem jeszcze PS3 na kmaew, po czym sprzedałem (dzieci i te sprawy) i dopiero teraz z grobu wstałem heh. Mam dokładnie tą wersję CFW - FERROX CFW 4.82 v1.01 COBRA 7.55 CEX. QA Flag w takim wypadku rozumiem, że jest zbędne i mogę to na chwilę obecną wywalić. CFW instalowałem w takiej kolejności - OFW 4.5 > OFW 4.82 > CFW... wtedy poszedł QA >MM 4.82 i najnowszy PSNPatch z B na końcu :)

Może lepiej się przestawić na WebMana z PSNPatch? Tylko czy to ma sens?

Pozdr :)

Re: PSN PATCH

PostNapisane: 28.01.2018, 15:08
przez Cyqor
No raczej, że to będzie najlepsza opcja a nie bawienie się multimanem. MM niestety teraz to już powoli przeżytek...
poradnik-instalacja-webmana-i-pluginow-cobra-cfw-t6493.html

Re: PSN PATCH

PostNapisane: 03.02.2018, 16:56
przez kobik513
Podłącze się do tego wątku:
Mam PS3 2504B na nim postawiony jest CFW FERROX 4.82 COBRA 7.55 + PSNPatch 2017.02/B +WebMan 1.47.06

W PSNPatch 2017.02/B są aktywowane wtyczki: PSNPatch+webMAN+XMB add-ons-for webMAN

Chciałbym się połączyć z PSN, leczy wyskakuje mi na początku włączania PS3 komunikat: PSNPatch 2017.02/B (cobra cfw) PSN access is LOCKED

Wszystko na konsoli śmiga, lecz mój syn chciałby zagrać w Plants vs Zombies, który niestety wymaga PSN.

Czy na postawie takich danych mógłby mi ktoś udzielić wskazówek co wywołuje problem z dostępem PSN.

Z góry dziękuję za wsparcie

Re: PSN PATCH

PostNapisane: 03.02.2018, 18:24
przez Cyqor
Problem wywołuje sam PSNPatch i robi to celowo.
Przed połączeniem się z PSN należy wcisnąć równocześnie L3+R3+R2 na padzie. Wtedy usuną się dane wysyłane do sony oraz odblokuje dostęp do PSN.

poradnik-instalacja-webmana-i-pluginow-cobra-cfw-t6493.html

Re: PSN PATCH

PostNapisane: 03.02.2018, 23:21
przez kobik513
dzięki za info,
Robiłem to wcześniej, ale klawisze na padzie myliłem.
Teraz zadziałało.

1. zamontowałem grę,
2. wcisnąć równocześnie L3+R3+R2 na padzie,
3. wyskoczył komunikat: PSNPatch 2017.02/B (cobra cfw) PSN access is restored
4. włączyłem neta
5. załączyłem grę i podczas jej ładowania doszedłem do kolejnego czarnego okna z komunikatem: Znaleziono najnowsze dane aktualizacji dla tego oprogramowania. Aby wpisać sie i korzystać z tego programu, należy zaktualizować program do najnowszej wersji. System zakończy program i rozpocznie instalowanie wersja 1.02

Może to nie jest odpowiedni wątek, ale mam pytanie czy powinienem to zaktualizować? Czy to jest aktualizacji gry, PSN czy systemu konsoli?
Ostatecznie wyszedłem z gry.

Re: PSN PATCH

PostNapisane: 04.02.2018, 04:08
przez DawidB
Możesz aktualizować. To po prostu info o nowszej wersji gry.

Re: PSN PATCH

PostNapisane: 04.02.2018, 11:56
przez kobik513
Dzięki za info.
Zrobiłem trochę inaczej. Ściągnąłem aktualizacje do P_vs_Z na PC, wgrałem na PS3, zaktualizowałem bez podłączenia do netu i teraz jest ok. Gierka śmiga wymaga tylko dwóch kont na PSN oraz na EA.
Trochę zabawy mnie to kosztowało.
w COD zrobię aktualizację on-line.

Re: PSN PATCH

PostNapisane: 09.02.2018, 13:23
przez wiadziu
kobik513 napisał(a):Dzięki za info.
Zrobiłem trochę inaczej. Ściągnąłem aktualizacje do P_vs_Z na PC, wgrałem na PS3, zaktualizowałem bez podłączenia do netu i teraz jest ok. Gierka śmiga wymaga tylko dwóch kont na PSN oraz na EA.

O co chodzi z dwoma kontami, trzeba z EA ściągać aktualizacje na PC-ta i po to drugie konto ?
Można też chyba z innych źródeł pociągnąć aktualizacje ? Ewentualnie konto Origin wystarczy?
Tak dopytuje bo wczoraj robiłem aktualizacje do Grand Turismo 6 i cały dzień na konsoli ciągało i później jeszcze chyba ze 2 godziny instalowało, prościej chyba było by wrzucić to z PC po FTP.

Re: PSN PATCH

PostNapisane: 09.02.2018, 21:47
przez DawidB
Aktualizacja GT6 trwa bardzo długo.
Nie miałoby sensu nawet przez ftp.

Re: PSN PATCH

PostNapisane: 08.03.2020, 20:03
przez zajec
Podłączę się bo mnie szlag powoli trafia, po kilku miesiącach wróciłem do PS3, chciałem sobie wszystko odświeżyć (wywalić użytkowników, gry, śmieci, zaktualizować system itd.) wszystko poszło idealnie. Wgrany nowy Ferrox 4.85 COBRA 8.20, do tego nowy webMAN MOD v1.47.26 oraz PSNPatch Ale gdy chcę zalogować się np. Do PS Store, lub włączyć grę gdzie jest wymagane zalgoowanie się wywala mi : Podczas operacji uruchamiania wystąpił błąd (8001003A). Wciskanie L3+R3+R2 niestety nic nie pomaga.

Re: PSN PATCH

PostNapisane: 09.03.2020, 19:57
przez Cyqor
Sprawdzałeś w PSNPATCH czy wszystkie pluginy się poprawnie zainstalowały?

Re: PSN PATCH

PostNapisane: 22.09.2020, 12:11
przez Atr3ju
Szybkie pytanie, nie używałem wcześniej PSNPatcha a potrzebuje go prawdopodobnie do uruchomienia jednej gry. Gra składa się z pkg i pliku rap. PSNPatch aktywuje mi plik rap, wówczas gra się uruchomi ale czy potrzebuje podpinać kabel internetowy do konsoli ?

Re: PSN PATCH

PostNapisane: 26.09.2020, 11:29
przez Lotus377
Atr3ju napisał(a):Szybkie pytanie, nie używałem wcześniej PSNPatcha a potrzebuje go prawdopodobnie do uruchomienia jednej gry. Gra składa się z pkg i pliku rap. PSNPatch aktywuje mi plik rap, wówczas gra się uruchomi ale czy potrzebuje podpinać kabel internetowy do konsoli ?


Nie potrzebujesz do tego żadnego kabla