Control Console API
Napisane: 02.03.2014, 23:15
Control Console API (CcApi) v2.00
ControlConsoleAPI (aka CCAPI) jest to API dla PS3 i PC podobne do TMAPI występujących na konsolach DEX. Działa na CEX oraz DEX. Pozwala na sterowanie konsolą w czasie rzeczywistym z poziomu PC (np. zmiana consoleid w locie).
Możliwości:
Kompatybilne CFW:
4.21, 4.30, 4.40, 4.41, 4.46, 4.50 CEX oraz DEX. Niestety, CFW z Cobrą nie są obsługiwane...
Ładowanie pluginów:
Stwórz folder plugins na swoim dysku zewnętrznym dev_usb000 i wrzucaj tam wszystkie pluginy, przykładowo:
/dev_usb000/plugins/plugin1.sprx
/dev_usb000/plugins/plugin2.sprx
Ilość pluginów jest nieograniczona i wszystkie będą ładowane przy starcie systemu. Jeśli jakaś gra nie będzie chciała ruszyć - usuń plugin.
Instalacja CcApi:
Po prostu ściągnij plik PKG z downloadu poniżej, zainstaluj, uruchom, intuicyjnie wykonaj instrukcję na ekranie i po robocie. Wystarczy uruchomić tylko 1 raz!
Jak odinstalować? Uruchom program jeszcze raz
Jak używać:
Po zainstalowaniu, uruchom na komputerze program Quick Console Manager (ControlConsole.exe), w polu IP wpisz IP konsoli i kliknij Connect. Więcej chyba wyjaśniać nie trzeba... Opcja do zmiany consoleid oraz dla zaawansowanych gberaczy w pamięci konsoli - wszystko w czasie rzeczywistym.
Download:
ControlConsoleAPI (aka CCAPI) jest to API dla PS3 i PC podobne do TMAPI występujących na konsolach DEX. Działa na CEX oraz DEX. Pozwala na sterowanie konsolą w czasie rzeczywistym z poziomu PC (np. zmiana consoleid w locie).
Możliwości:
- Kompatybilne z CEX/DEX/SEX
- Debug non-fself & fself w czasie rzeczywistym (vsh.self dla przykładu, może być debugowany w rte,oraz każda gra z niedebugowanym ebootem)
- Debug kernela w czasie rzeczywistym (lv2_kernel.self i lv1.self)
*Klasyczne funkcje (RTE na CEX + DEX):
-getProcessMemory
-setProcessMemory
-zamknięcie/restart systemu
-działa również poprzez połączenie bezprzewodowe
- bypass exec pages writing restriction
- bypass lv2 memory protection
*nowe funkcje takie jak:
- peek/poke lv1 i lv2
- zmiana ConsoleID w każdym czasie/momencie
- zmiana Ledów
- dźwięki konsoli
- temperatury
- ładowanie pluginów VSH
- informacje o systemie
Kompatybilne CFW:
4.21, 4.30, 4.40, 4.41, 4.46, 4.50 CEX oraz DEX. Niestety, CFW z Cobrą nie są obsługiwane...
Ładowanie pluginów:
Stwórz folder plugins na swoim dysku zewnętrznym dev_usb000 i wrzucaj tam wszystkie pluginy, przykładowo:
/dev_usb000/plugins/plugin1.sprx
/dev_usb000/plugins/plugin2.sprx
Ilość pluginów jest nieograniczona i wszystkie będą ładowane przy starcie systemu. Jeśli jakaś gra nie będzie chciała ruszyć - usuń plugin.
Instalacja CcApi:
Po prostu ściągnij plik PKG z downloadu poniżej, zainstaluj, uruchom, intuicyjnie wykonaj instrukcję na ekranie i po robocie. Wystarczy uruchomić tylko 1 raz!
Jak odinstalować? Uruchom program jeszcze raz
Jak używać:
Po zainstalowaniu, uruchom na komputerze program Quick Console Manager (ControlConsole.exe), w polu IP wpisz IP konsoli i kliknij Connect. Więcej chyba wyjaśniać nie trzeba... Opcja do zmiany consoleid oraz dla zaawansowanych gberaczy w pamięci konsoli - wszystko w czasie rzeczywistym.
Download:
- Kod: Zaznacz cały
Uwaga! Materiał widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników. Kliknij tutaj aby zobaczyć.