Strona 1 z 1

PSVR WYDANE!

PostNapisane: 17.10.2016, 15:59
przez Gameroneq
Dzisiaj opisze sytuację z goglami wirtualnej rzeczywistości od Sony przeznaczonymi do PlayStation 4. Zapraszam do czytania :)

Obrazek
P.S. Na obrazku widzimy kontrolery ruchu z poprzedniej generacji konsol. Co prawda - nie trzeba było dawać nowych padów, nawet ich odświeżać, choć dla mnie to już trochć męczące trzymać takiego samego pada do gier ruchowych cały czas, choć będzie to spowodowane tym, że lubię nowości.Ja wiedziałem już po first looku pada PS4, że raczej nie będzie trzeba nowych kontrolerów ruchowych. Przecież to te same świecące się światełka, które konsola przetwarza na potrzeby gry


PlayStation VR - światowa premiera

Do sklepów na całym świecie, w tym w Polsce, trafia PlayStation VR, gogle transformujące PlayStation 4 w urządzenie umożliwiające podróż do świata wirtualnej zabawy.
[/b]
Gogle PS VR są kompatybilne z ponad 40 milionami urządzeń PS4, które zostały zakupione do tej pory przez graczy na całym świecie. Do dyspozycji użytkowników jest 30 tytułów, w tym kilka propozycji dostępnych wyłącznie na PS VR, takich jak Rez Infinite (Monstars & Enhance Games), Batman: Arkham VR (RockSteady i Warner Bros Interactive Entertainment), DRIVECLUB VR oraz RIGS Mechanized Combat League (SIE Worldwide Studios). Do końca roku miłośnicy wirtualnych wrażeń będą mogli wybierać spośród około 50 tytułów dedykowanych na PS VR.*2

"Z ogromną radością wprowadzamy element rzeczywistości wirtualnej do PlayStation 4" - powiedział Jim Ryan, dyrektor ds. globalnej sprzedaży i marketingu, SIE oraz prezes SIEE. Dzięki PS VR gracze znajdują się w samym centrum akcji i mogą zagłębić się w fascynujących, nieodkrytych światach. PS VR to przełom w rozrywce domowej. Żeby się o tym przekonać, trzeba tego doświadczyć.

Grając na PS VR, użytkownik ma wrażenie, że nie tylko psychicznie, a wręcz fizycznie obcuje z wirtualnym światem gry. Uzyskanie tak realistycznych przeżyć jest możliwe dzięki zastosowaniu zaawansowanych rozwiązań technologicznych, takich jak śledzenie ruchów głowy w zakresie 360°, szerokie pole widzenia, duża częstotliwość odświeżania oraz autorska binauralna trójwymiarowa technologia dźwięku. Aby umożliwić graczom swobodne odkrywanie wirtualnych krain oraz intuicyjne wchodzenie w interakcje z postaciami ze świata gry, gogle PS VR są pełni kompatybilne z urządzeniami peryferyjnymi takimi jak, pady PlayStation Move, bezprzewodowy DUALSHOCK4 czy zapowiadany PS VR Aim Controller.

PS VR oferuje także funkcję "towarzyszącego ekranu" (Social Screen), dzięki czemu osoby nienoszące gogli mogą śledzić na ekranie telewizora to, co widzi gracz w goglach oraz brać udział w grze wspólnie z osobą korzystającą z zestawu VR. Z tej funkcjonalności korzystają takie gry jak na przykład PLAYROOM VR (SIE WWS), która będzie dostępna dla właścicieli PS VR do pobrania za darmo. Gracze będą mogli przekonać się na własnej skórze, jak wyjątkowe emocje oferuje tryb multiplayer PS VR, kiedy korzysta się z niego w gronie rodziny i przyjaciół.

Debiutowi PS VR towarzyszy wybór gier od Sony i partnerów zewnętrznych, np.: EVE: Valkyrie (CCP Games), Thumper (Drool), 100ft Robot Golf (No Goblin), Job Simulator (Owlchemy Games), Superhypercube (Polytron), Battlezone (Rebellion), Eagle Flight (Ubisoft), Here They Lie, PlayStation VR WORLDS oraz Until Dawn: Rush of Blood (SIE WWS).

Nad tytułami na PS VR pracuje ponad 230 deweloperów i wydawców, a portfolio gier będzie systematycznie poszerzane. Wśród najbardziej oczekiwanych tytułów znajdują się RESIDENT EVIL 7 biohazard (Capcom Co., Ltd), ROBINSON: THE JOURNEY (Crytek), Star Wars Battlefront Rogue One: X-wing VR Mission (Electronic Arts Inc.), Star Trek: Bridge Crew (Ubisoft) oraz Farpoint (SIE WWS).

Poza bogatym wyborem gier, użytkownicy będą mogli cieszyć się także całym wachlarzem doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej oraz korzystać z aplikacji opracowywanych specjalnie na potrzeby PS VR, np. Allumette (Penrose), Invasion! (Baobab), Kismet (PsyOp), Within, LittlStar, Vrideo czy The Martian (Fox).

Do prawidłowego działania gogle PlayStation VR wymagają PlayStation Camera. Podstawowy zestaw gogli nie jest sprzedawany z tym urządzeniem. Nowa wersja kamery (v2) kosztuje około 220 zł. PS VR jest kompatybilny z poprzednim modelem PlayStation Camera.

Cena urządzenia w zestawie bez kontrolerów Move oraz PlayStation Camera wynosi około 1769 zł.

ź - Sony + częściowo PC Format

Re: PSVR WYDANE!

PostNapisane: 17.10.2016, 16:11
przez DawidB
Zerżnąłeś słowo w słowo. Wypadałoby podać źródło (!)
Poza tym na chwilę obecną nie ma tylu dostępnych gier (podałeś 30)
Skąd wiem? Bo mam VR.

Re: PSVR WYDANE!

PostNapisane: 17.10.2016, 16:48
przez Gameroneq
DawidB napisał(a):Zerżnąłeś słowo w słowo. Wypadałoby podać źródło (!)
Poza tym na chwilę obecną nie ma tylu dostępnych gier (podałeś 30)
Skąd wiem? Bo mam VR.


Lecz nie zapominaj że podałem też te które jeszcze premiery nie miały.

Re: PSVR WYDANE!

PostNapisane: 17.10.2016, 17:05
przez DawidB
Co nie oznacza, że nie mam racji iż sięgasz po informację nie sprawdzają tego co jest napisane.
Twoja "praca" do rzetelnych nie należy.

Re: PSVR WYDANE!

PostNapisane: 17.10.2016, 17:37
przez Spox_2
Plagiat :P

Co do tematu to może ktoś wypowiedzieć się czy jest warto wydawać około 1760 zł na PS VR ?

Używałem z pół roku temu VRów (nie pamietam nazwy ale kosztowały z 3k) podpiętych pod średniej klasy PC i to co zobaczyłem wzbudziło mój niepokój. Grafika na ekranie wyglądała jak z czasów PSX/PS2.
Zrozumiałem wówczas że do dobrej zabawy trzeba albo super kompa co da radę wyświetlać 2x 1080p albo poczekać i sprawdzić w akcji PS VR.

Jak to Pany jest ?

Re: PSVR WYDANE!

PostNapisane: 17.10.2016, 18:12
przez DawidB
Jako gadżet i zabawka na chwilę to powiem szczerze, że może być. Na mnie zrobiło wrażenie. Szybkość przetwarzanego obrazu w czasie rzeczywistym jest imponująca. Owszem może i znajdzie się kilka minusów jak w zasadzie w każdej zabawce. Właśnie - zabawce, która pójdzie za jakąś chwilę w odstawkę. Spodobała mi się opcja "kina" która daje wrażenie jakby siedziało się faktycznie przed ekranem w kinie.
Ale jak mówiłem. Wszystko to bajer, który po czasie nawet nie długim może się znudzić.
Jak stać kogoś na taki wydatek, zakładając że nie bedzie żałował decyzji to jak najbardziej polecam. Z tym, że to moje zdanie.

Re: PSVR WYDANE!

PostNapisane: 17.10.2016, 18:38
przez Gameroneq
DawidB napisał(a):Co nie oznacza, że nie mam racji iż sięgasz po informację nie sprawdzają tego co jest napisane.
Twoja "praca" do rzetelnych nie należy.


Brak słów. Co mam zrobić, tak jak w Info o PC, żeby mieć święty spokój!!??

--- 17.10.2016, 18:52 ---

DawidB napisał(a):Co nie oznacza, że nie mam racji iż sięgasz po informację nie sprawdzają tego co jest napisane.
Twoja "praca" do rzetelnych nie należy.


Skąd wiesz, że nie sprawdzałem, co tam pisze? Czytałem raz, a porządnie. Narazie sie niw wypowiadam dalej.

@ Spox2Narazie się według mnie nie opłaca. Pierwsze to cena, a drugie to uboga scena gier. Zaledwie "30" podanych przeze mnie. PC trzeba mieć mocny, a PSVR (bo o nim caly czas mowie) może lagować, bo nie jest zrobione tak jak Oculus, czy Vive. Myślę, że doczekamy się jeszcze jednego i jeszcze mocniejszego PS4, albo calkiem nowej konsoli wspierajacej PSVR i wiele gier dzieki czemu bedzie mozna grac w wyzszej rozdzielczosci i wiecej gier. Obecnie VR na PC (bynajmniej Oculus) wymaga GTXa 970, a to nie byle co i i5 4590, 8 gb ramu, port HDMI i dwa porty USB, ale 3.0. Przypominam, że Oculus działa w rozdzielczości 2160x1200 dzielone na 2 ekrany. Nie umiem sie doszukać jaka rozdzielczość jest w goglach PSVR.

Re: PSVR WYDANE!

PostNapisane: 19.10.2016, 00:24
przez Konr@do
Nie umiem sie doszukać jaka rozdzielczość jest w goglach PSVR.


2 linki w google i jest:

Kod: Zaznacz cały
Uwaga! Materiał widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników. Kliknij tutaj aby zobaczyć.

Re: PSVR WYDANE!

PostNapisane: 19.10.2016, 15:51
przez Gameroneq
Konr@do napisał(a):
Nie umiem sie doszukać jaka rozdzielczość jest w goglach PSVR.


2 linki w google i jest:

Kod: Zaznacz cały
Uwaga! Materiał widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników. Kliknij tutaj aby zobaczyć.

Dzieki. Szukalem, ale nie tego.