Stara konsola, nowe zycie

Jeśli nie wiesz gdzie napisać temat
  • Sponsorzy

Stara konsola, nowe zycie

Postprzez DawidDawid » 06.12.2022, 22:26

Hej. Zaczne od tego że jestem zielony w te klocki. Odgrzebałem starego Fata ze strychu bo córka chce Lego Przygoda... Mam przerobioną konsole. Niewiem jak, niewiem czym. Kiedyś przerzuciłem pliki przez fat32 i te gry na dysku konsoli chodza ideolo. Oglądałem że można z ISO odpalac i z innych formatow nie tylko z fat32. Pobralem obraz iso, zainstalowałem tam tego "nowego mm" i ten dodatek prep iso. Robie tak jak kazali w internecie z tym programem ale wyskakuje błąd po zamontowaniu tego obrazu. Błąd nr 80010017. Szukalem tez rozwiazania z tym błędem ale poleglem. Oni tak maja jakien hnh a ja mam WebMan Włączajac tego starego mm nie widac tego iso, sa tylko gry na dysku. Tego nowego jak klikam to instaluje sie od nowa. Zgłupiałem, szukam ratunku. :dash: POMOCY
DawidDawid
Newbie
 
Posty: 2
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 06.12.2022, 21:55

Sponsorzy

Re: Stara konsola, nowe zycie

Postprzez iraslbn » 26.12.2022, 16:04

Avatar użytkownika
iraslbn
Supreme Elite
Supreme Elite
 
Posty: 1451
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 129 razy
Dołączył(a): 20.05.2011, 07:59
Firmware: CFW3.55 KMEAW

Re: Stara konsola, nowe zycie

Postprzez DawidDawid » 10.01.2023, 17:54

Pobralem ten plik z brewology, ale ten ziomek w filmiku miał jeszcze inny plik. Ten z jego linku nie działa. Gdzie go znaleźć?

--- 10.01.2023, 22:04 ---

Pstatni post nie ważny. Pobralem i ogarnalem to pkgi, i pobralem gry. Tylko teraz jak to zainstalować...? U jednego goscia widzialem ze trzeba sie zalogowac na psn, a ja nie moge bo mam zablokowaną możliwość aktualizacji systemu, a bez tego psn nie ruszy. Co zrobić?

--- 10.01.2023, 23:16 ---