raqu43 napisał(a):Taa wszystko piknie, fajnie , tylko nie wiem skąd te niby wszystkie certyfikaty macie i te ochy i achy odnośnie profesjonalizmu..raz dałem moją ps3 do wymiany pasty pod prockami do serwisu spox, wróciła, włączam...pierwsza lepsza gra..co sie dzieje..? wiatrak wchodzi na najwyższe obroty nie wiem dlaczego , wcześniej tego nie miała. pofatygowalem sie 100 km do serwisu innego który znalazłem na necie, rozkręcili moja ps3 i tu niespodzianka - na 1 procku bylo po wymianie pasty tyle co kot napłakał ! dlatego wiatrak huczał jak głupi, dobrze że szybko wyłączyłem , konsola poszłaby z dymem i byłbym stratny 750 zł i kto by mi oddal za to? sory bardzo ale zastanowcie sie co do tej firmy. nigdy wiecej. szkoda ze skasowałem zdjęcie bo miałem na tel ale ostrzegam !
Witaj,
Rozumiem Pańskie niezadowolenie z zaistniałej sytuacji ale nie rozumiem kompletnie faktu iż
nie zareklamował Pan konsoli po wykonaniu usługi. Jeżeli sprzęt który od nas wraca pracuje w sposób podejrzany to w pierwszej kolejności należy poinformować o tym nasz serwis. Sprawdzamy wówczas numer naprawy i możemy w krótkim czasie określić co mogło być nie tak.
W tym przypadku: Zostałby zamówiony kurier na wybrany przez Pana dzień. Minęło by 5-7 dni roboczych po czym paczka by wróciła z poprawioną PS3. Pan by nie poniósł żadnego kosztu z tego tytułu. Zadowolenie z każdej strony.
Ale co tam...najlepiej wylać swoje żale i obsmarować dupę na całego...
Jeżeli wina jest po naszej stronie to zawsze staramy się załagodzić tak sprawę aby klient był zadowolony (np. Naprawa kolejnego urządzenia w kwocie 50%).Dla pewności proszę podać indywidualny numer naprawy z naszego systemu tj. SK... Sprawdzę dokładnie kto i co robił przy konsoli.