CFW 4.89.3 Evilnat Cobra 8.3 (PEX/D-PEX/CEX/DEX)

Najpopularniejsze odmiany CFW na Playstation 3
Regulamin działu
Dział ten służy wyłącznie do publikacji materiałów związanych z CFW lub ewentualnych komentarzy/pytań do tematów już istniejących. W dziale ZABRONIONE jest tworzenie nowych tematów z prośbami o pomoc, które powinny być stworzone w sekcji PS3 HELP DESK!
  • Sponsorzy

CFW 4.89.3 Evilnat Cobra 8.3 (PEX/D-PEX/CEX/DEX)

Postprzez atomic99 » 02.02.2023, 07:25

Obrazek

Świeży wypust już nie beta : CFW 4.89.3 Evilnat Cobra 8.3


Co to jest CFW 4.89.3 Evilnat na PS3

Evilnat CFW to niestandardowe oprogramowanie układowe dla twojego PS3. Dodaje funkcje dostosowywania do zhakowanej konsoli.

CFW dodaje wiele funkcji dla majsterkowiczów, oprócz tego, co zapewnia HEN.

W szczególności Evilnat CFW zawiera narzędzie Cobra, które umożliwia:

BluRay bez regionu
Montaż ISO dla BluRay/DVD/PS1/PS2/PS3*
Montowanie obrazów ISO i gier przez sieć
ISO można dzielić i nadal montować, aby ominąć limit plików FAT32 4 GB na USB
Dyski z kopiami zapasowymi PS1 działają tak samo jak dyski dostępne w sprzedaży detalicznej
Uruchom dowolne ISO PSP za pomocą Cobra PSP Launcher (kompatybilność nie jest w 100%)*
Uruchom ISO PS2 na dowolnej konsoli (tylko dysk twardy, emulator oprogramowania nie jest w 100% kompatybilny)
Nigdy nie wymaga prawdziwego dysku w napędzie
Wtyczki rozruchowe (aplikacje działające w tle podczas uruchamiania)
Dynamiczne fałszowanie oprogramowania układowego dla zamontowanych kopii zapasowych (aplikacje nie wymagają aktualizacji przy każdej aktualizacji oprogramowania układowego)

Więcej z readme:

Cechy

Wykonane z 4,89 OFW (CEX)
Przeniesione jądro i niektóre moduły z OFW 4.84 DEX
Wykonane ręcznie bez automatycznych narzędzi
Włączono PSN/SEN
Naprawiono układy 272/480 z OFW 4.89
Wyłączono usuwanie niepodpisanych plików act.dat i .rif
Dozwolone niepodpisane pliki act.dat i .rif
Dozwolone uruchamianie niepodpisanych aplikacji
Kompatybilność z FSELF
Odblokowywanie wersji demonstracyjnej C00
Wyłączono sprawdzanie licencji LIC.EDAT
Może być zainstalowany powyżej 3,55 OFW
Można zainstalować powyżej +3,56 OFW (zestaw narzędzi bguerville)
Może być zainstalowany na dowolnym CFW CEX
COBRA 8.3 dodana i włączona jako domyślna
Pełna kompatybilność gier PS2
Możliwość obniżenia wersji z dowolnej CFW z aktywnymi flagami kontroli jakości
Flagi kontroli jakości są aktywne, jeśli zostały wcześniej włączone
Wyłączona wiadomość o padaczce podczas uruchamiania
Kompatybilność z grami PSX/PSP/PS2 w ISO
Zgodność z grami PS3 w formacie folderu ISO/JB
Kompatybilność z ReactPSN
Wyświetlanie temperatur w grze XMB w grach PS2
Obejście ekranu RSOD
Obejście ekranu BSOD
PS3_GAME/app_home
Zrzut ekranu XMB w grze
Dodano menedżera pakietów
Naprawiono CoreOS Hash Check, aby zapobiec Brickowi na konsolach Downgradate bez dehashowania
Poprawiono, aby usunąć ochronę LV2
Zerknij i szturchnij (LV2)
Zerknij i szturchnij (LV1)
Ochrona CINAVIA wyłączona
Możliwość sortowania gier według nazwy i daty
Zezwalaj na używanie kontrolera innej firmy w menu odzyskiwania
Kompatybilność z innym systemem operacyjnym
Wyłączono aktualizację z OFW PUP w trybie odzyskiwania
Kompatybilny z podwójnym rozruchem
Dozwolone instalowanie detalicznych PKG na DEX
Dozwolone instalowanie pseudo-detalicznej PKG
Włączono opcje [★Odblokuj], [★Zablokuj] i [★Usuń] w trofeach
Kompatybilność z grą zdalną

Zmiany w Cobrze 8.4:

Dostęp do czarnej listy do homebrews NP0APOLLO / NP00PKGI3, gdy wywołania systemowe CFW są wyłączone
Zmiany PS3MAPI wprowadzone przez @OsirizX w Dynarec
Obsługa Libcrypt dla gier PS1 (pliki LSF/SBI).
PSX Bios załatany kodem produktu 0x85 dla gier PAL
Wymuś tryb wideo w grach PS1 dodając „NTSC” lub „PAL” w nazwie pliku BIN/CUE
PS2 FAN Speed ​​działa teraz z grami PS2 Classic
Zaktualizowano PS3MAPI_CORE_VERSION do 0x0124 (dodatki OsirizX dla Dynarec)
Wyłączanie boot_plugins.txt przez Evilnat
Sprawdź alokację pamięci NULL w make_rif.c
Ścieżka mapy, taka jak Mamba 8.4
Naprawiono problem w PhotoGUI. Obcinał ścieżkę o 16 bajtów

Kobra 8.3

Failsafe Cobra stage2 (autor: bguerville/aldo)
Przywróć Syscalls CFW bez ponownego uruchamiania, po prostu wchodząc w „Ustawienia> Aktualizacja systemu” na XMB (przez aldo)
Integrated Dynamic Control FAN (do sterowania wentylatorem, gdy webMAN jest rozładowany) (przez aldo/Evilnat)
Obsługa integracji Photo GUI z webMAN MOD (montowanie gier z kolumny „Photo”) (przez aldo/DeViL303)
Uzyskaj/ustaw prędkość wentylatora (przez aldo)
Włącz/wyłącz funkcje: Photo GUI, Restore Syscalls (by aldo)
Opcode do tworzenia CFW Syscalls (6, 7, 8, 9, 10, 11, 15, 35) (przez aldo)
Opcode do ustawienia fałszywego identyfikatora konta (przez Evilnat)
Opcode do aktywacji konta (act.dat) (przez Evilnat)
Opcode do stworzenia licencji (RIF) (przez Evilnat)
Zaktualizowano ps3mapi_load_process_modules, aby załadować niestandardowe moduły i moduły systemowe (przez haxxxen)
Dodano ps3mapi_get_process_module_info
Zwiększono z 24 do 32 maksymalną liczbę ścieżek na mapie (przez aldo)
Dodano poprawkę sm_get_temperature w jądrze (by Evilnat)
Dodano łatkę sm_get_fan_policy w jądrze (by Evilnat)
Dodano łatkę sm_set_fan_policy w jądrze (by Evilnat)
Naprawiono ładunek kontrolny FAN, unika ładowania poprzedniego trybu (od Evilnat)
Wyłącz stage2.bin podczas ładowania menu odzyskiwania (przez haxxxen)
Naprawiono maksymalną prędkość WENTYLATORA po wyłączeniu (przez Evilnat)
Ulepszony kod flag kontroli jakości Habiba zaimportowany przez aldostools (przez Evilnat)
Naprawiono czarny ekran w przekonwertowanych grach CFW2OFW (przez Evilnat)
Dodano sm_ring_buzzer z single_beep, double_beep i triple_beep (od Evilnat)
Pomiń tworzenie licencji (rif), jeśli już istnieje (autor: aldo)
Dodano symbol cellFsMkdir (by Evilnat)
Dodano stałą prędkość wentylatora podczas uruchamiania PS2 ISO (przez Evilnat)
Sprawdź/wyłącz/włącz flagi kontroli jakości (przez Evilnat)
Tworzenie act.dat podczas uruchamiania gry PSN (przez Evilnat)
Konwertuj czyjeś zapisane dane na własne zapisane dane (przez Evilnat)
Zablokuj logowanie do PSN/SEN, gdy wywołania systemowe CFW są włączone (przez DeViL303)




https://mega.nz/folder/NQN2HDAZ#gVvcyAR ... r/RRlwxBTL



Źródło: Evilnat https://twitter.com/xXEvilnatXx/status/ ... __4v0sAAAA
Obrazek
atomic99
Member
Member
 
Posty: 13
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 25.12.2013, 10:28
Firmware: 4.85 FERROX

Sponsorzy

Re: CFW 4.89.3 Evilnat Cobra 8.3 (PEX/D-PEX/CEX/DEX)

Postprzez adamk102 » 02.02.2023, 08:17

Fajne że ktoś jeszcze w tym działa

Wysłane z mojego HD1900 przy użyciu Tapatalka
adamk102
Silver Member
Silver Member
 
Posty: 38
Podziękował : 7 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Dołączył(a): 24.03.2015, 12:57
Firmware: Rebug LITE 4.76

Re: CFW 4.89.3 Evilnat Cobra 8.3 (PEX/D-PEX/CEX/DEX)

Postprzez kotwbutach » 30.04.2023, 06:32

Mozna to CFW zainstalowac na PS33 FAT CFW 4.75 Ferrox ?
kotwbutach
Newbie
 
Posty: 2
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 28.04.2023, 08:22

Re: CFW 4.89.3 Evilnat Cobra 8.3 (PEX/D-PEX/CEX/DEX)

Postprzez adamk102 » 30.04.2023, 12:38

Tak , wersje cex

Wysłane z mojego HD1900 przy użyciu Tapatalka

Za ten post autor adamk102 otrzymał podziękowanie od
kotwbutach (30.04.2023, 18:18)
adamk102
Silver Member
Silver Member
 
Posty: 38
Podziękował : 7 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Dołączył(a): 24.03.2015, 12:57
Firmware: Rebug LITE 4.76

Re: CFW 4.89.3 Evilnat Cobra 8.3 (PEX/D-PEX/CEX/DEX)

Postprzez kotwbutach » 06.05.2023, 13:40

dzieki, zainstalowalem na CECHL04, wszystko smiga bez zarzutow. Pytanko jak to z oryginalnymi grami wyglada, da sie grac? Pytam bo nie wiem nawet jakiego FW wymgaja owczesne gierki.
kotwbutach
Newbie
 
Posty: 2
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 28.04.2023, 08:22



  • Sponsorzy

Powrót do Custom Firmware

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

© 2010-2024