Downgrade za pomocą flashera.

Pytania i problemy dotyczące PS4
  • Sponsorzy

Downgrade za pomocą flashera.

Postprzez GNT » 29.10.2020, 15:42

Cześć, dosyć rzadko tutaj uczęszczam, nie jestem na bieżąco ze sceną hackerską PlayStation, więc wychodzę z pytaniem do forumowych ekspertów odnośnie hardware'owego downgrade'u PS4. Czy jest to już możliwe, jeśli nie to czemu? Czy wsad został tak zaszyfrowany, że kompletnie nie da się go zmodyfikować? Teoretycznie, jeśli posiadałbym od swojej PS4 Dump, który wspiera exploitowalne OFW, to swobodnie mogę zrobić taki downgrade? Flasher bez żadnych problemów wgra to do NORa? Sorry, jeśli zawarte są tutaj błędy logiczne, ale wciąż jestem laikiem w kwestii hardware'u, lecz sukcesywnie staram się poszerzać swoją wiedzę w tej dziedzinie.
Jeśli pomogłem kliknij w górnym prawym rogu Obrazek a nie pisz dzięki :)
Avatar użytkownika
GNT
Donators
Donators
 
Posty: 616
Lokalizacja: Poland
Podziękował : 10 razy
Otrzymał podziękowań: 84 razy
Dołączył(a): 12.01.2012, 18:22
Firmware: HABIB/Cobra 4.84

Sponsorzy

Re: Downgrade za pomocą flashera.

Postprzez budman9 » 27.11.2020, 14:27

Tutaj nie ma problemu z przerobieniem wsadu, odczytem czy zapisem tylko o to, że podczas update nadpisuje się klucz konsoli. Żeby konsola odpaliła po downgrade musi też zmienić się ten klucz a na tę chwilę nie ma do niego dostępu. Bez zmiany klucza konsola zaliczy brick.
NOR/NAND Downgrade service in Ireland (+353)877166667
Avatar użytkownika
budman9
Elite
Elite
 
Posty: 2864
Lokalizacja: Międzynarodowa
Podziękował : 8 razy
Otrzymał podziękowań: 366 razy
Dołączył(a): 13.11.2011, 12:34

Re: Downgrade za pomocą flashera.

Postprzez GNT » 27.11.2020, 15:37

budman9 napisał(a):Tutaj nie ma problemu z przerobieniem wsadu, odczytem czy zapisem tylko o to, że podczas update nadpisuje się klucz konsoli. Żeby konsola odpaliła po downgrade musi też zmienić się ten klucz a na tę chwilę nie ma do niego dostępu. Bez zmiany klucza konsola zaliczy brick.