PS3 Super Slim problem z uruchomieniem

Jeśli nie wiesz gdzie napisać temat
  • Sponsorzy

PS3 Super Slim problem z uruchomieniem

Postprzez pieras8989 » 09.02.2018, 12:54

Witam

Otóż od dłuższego czasu stwierdziłem że powrócę na troche do PS3.
Więc wyciągnełem nie używanego od poł roku super slima z szafy, włączyłem i wszystko było dobrze przez 2 dni aż do dziś.

Otóż jest problem z uruchomieniem konsoli, ponieważ po uruchomieniu konsola załącza się na 2 - 3 sekundy po czym zonk i gaśnie :(

Konkretnie po tychże 2 - 3 sekundach nawet kontrolka jest zgaszona, tak jakby przestał docierać prąd.
Kontrolka zapala się po wyciągnięciu i włożeniu kabla do styku zasilania albo po przytrzymaniu (nie pojedynczym krótkim wciśnięciu) przez sekundę, dwie przycisku zasilania po czym to znów pali sie na czerwono i tak w kólko ... Nie chce załapać na dłużej niż 3 sek :(

Dodam że jestem w tym zielony aczkolwiek rozebrałem dziś pierwszy raz od nowości czyli od 2012 roku konsole aby wymienić pastę termoprzewodzącą z myślą że jest to może tego wina. Wiem że to powinno się częściej robić ale z racji tego iż byłem i jestem raczej niedzielnym graczem nie robiłem tego bo też konsola sama w sobie nie przeżywała katowania. Została ona także dokładnie wyczyszczona z kurzy i wszelakiej maści tego co się tam nazbierało.

Niestety problem nie znikł i pytanie czy być może ktoś miał podobny problem :(
Poniżej zdjęcia samej płyty oraz zasilacza gdyby ktoś miał pomysł czy da się coś z tym zrobić bądź co wymienić ( płyta jak widać u góry nie jest w najlepszym stanie co widać u góry więc też nie liczę na wodotrysk, bo czas swoje też zrobił ale jeżeli jednak coś się da z tym zrobić to bajka)

https://zapodaj.net/53f66814d7ce3.jpg.html

https://zapodaj.net/68784d1f07e2e.jpg.html

https://zapodaj.net/672397fdc4db2.jpg.html

Z góry dziękuje za pomoc
pieras8989
Newbie
 
Posty: 3
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 09.02.2018, 12:20

Sponsorzy