Nie jestem do tej pory pewny na 100% czy mam BANa na konsolę, ale pewnie tak.
Sytuacja jest taka:
Konsolę mam już kilka lat, ale w sieci dziecko gra w sumie dopiero od tamtego roku. Trochę się bałem BANa, więc nie ryzykowałem. Ale...
Poinstalowałem co trzeba wg poradników z forum i poinstruowałem dziecko jak ma to uruchamiać z jakich kont. Bezproblemowo chodzi(ły) Fify i Plants vs Zombies Garden Warfare. Do wczoraj.
Wczoraj podobno syn jeszcze w nie grał w sieci.
Dzisiaj na konsoli wyskakuje:
"Dostęp do sieci Play Station Network z tego konta został zablokowany lub chwilowo zawieszony",
a przy próbie zalogowania się na konto Sony ze smartfona:
"To konto zostało zablokowane lub chwilowo zawieszone. Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z obsługą klienta",
a przez PC:
"Konto zostało zawieszone. Jeśli problem nie ustąpi, skontaktuj się z działem obsługi klienta."
Teraz usunąłem z PS3 profil, który miałem do gry w sieci i następnie zrobiłem nowy.
Utworzyłem przez komputer nowe konto PSN.
Zainstalowałem PSNPatcher i uruchomiłem w nim 3 pluginy.
Restart konsoli i po załadowaniu gry webmanem i ukryciu się skrótem klawiszowym (pojawiły się okienka o dezaktywacji webmana i otwartym dostępie do PSN) włączyłem połączenie internetowe i chciałem się zalogować na nowe konto PSN.
Tym razem dostałem komunikat:
"Dostęp do sieci Sony Entertainment Network z tego systemu został zablokowany lub chwilowo zawieszony."
Czyli co? Przedtem zawieszone było tylko konto, a teraz już ban na konsolę/system? Bo już nie wiem jak interpretować te komunikaty. Ludzie piszą tu o jakichś kodach błędu lub o emailach od Sony o banie. Ja żadnego emaila nie dostałem i żaden kod błędu się nigdzie nie pojawia.
Jak to zweryfikować?
Potrzebuję to nowe IDPS czy na razie coś innego mnie spotkało?
Pisałem to już na innym forum (od dawna jestem na różnych zarejestrowany), ale konkretnej odpowiedzi nie dostałem.
Wysłane z mojego Honor 8 przy użyciu Tapatalka.