przez westg » 11.03.2017, 20:09
Witam wszystkich,
Jestem zielony, konsole zrobili mi w serwisie, FAT z dyskiem 1TB, REBUG najnowszy z Cobrą i toolboxem i najnowszy MultiMan. Gry z płyt zgrywam bez problemu jako iso lub kopia plików. Problem to wrzucenie czegokolwiek pobranego z sieci.
Czy ktoś łopatologicznie wytłumaczy mi jak np. przenieść ISO np 6GB na dysk ? Jak zrzucam z płyty to na dysku tworzy się obraz np 14 gb a z dysku lub pena jak to zrobić. Jak zapinam usb z NTFS to konsola widzi obraz z katalogu PS3ISO na USB i można ją uruchomić ale nie ma opcji kopiowania na dysk. Jak zrobiłem format FAT32 i podzieliłem ISO programem PS3spliter to idzie skopiować te podzielone pliki gdziekolwiek chce ale jak je scalić na dysku konsoli ?
Cytuję pierwszy post:
Moja gra ma pliki powyżej 4gb, co mam zrobić?
Format FAT32 ma ograniczenie do 4gb, można sformatować USB do formatu NTFS wtedy nei ma takiego ograniczenia lub skorzystać z innego sposobu.
Jesli gra ma postać dwóch folderów to należy przerobić ją na obraz ISO oraz od razu podzielić na pliki do 4gb poradnik-jak-przerobic-gre-na-iso-t8354.html
Jeśli gra jest już w ISO, używamy programu PS3Splitter
Podzielone pliki kopiujemy do folderu na USB, następnie te podzielone pliki kopiujemy do folderu PS3ISO.
A więc wrzucam na dysk do PS3ISO 6 plików i co dalej? Przy moich plikach podzielonego ISO widnieja znaki zapytania. Dla pewności wrzuciłem gre z płyty w iso i tworzą sie trzy pliki bin, cue i iso. Więc co dalej po skopiowaniu podzielonego na mniejsze pliki ISO z rozszerzeniem 666xx ?
EDIT:
SAM SOBIE PORADZIŁEM WIEC MOŻE KOMUŚ TO POMOŻE A W PIERWSZYM POŚCIE PROSZĘ ODPOWIEDNIO ZMODYFIKOWAĆ TUTORIAL. A WIĘC PLIKI POWSTAŁE PO PODZIELENIU PLIKU ISO NALEŻY RZECZYWIŚCIE KOPIOWAĆ DO KATALOGU PS3ISO NA DYSKU WEW. KONSOLI TYLE ŻE NIE BEZPOŚREDNIO A POPROSTU SKOPIOWAĆ JE UMIESZCZONE W JAKIMŚ JEDNYM KATALOGU !!! POZDRAWIAM KOLEGĘ "DOBRA RADA" Z POSTU POD MOIM !!!
Ostatnio edytowano 12.03.2017, 00:20 przez