Error#1
Strona wymaga obsługi JavaScript
Proszę włącz JavaScript aby kontynuować[ PS3-HACK.PL ]

Co zrobic, pierwsze uruchomienie ps3

Jeśli nie wiesz gdzie napisać temat
  • Sponsorzy

Co zrobic, pierwsze uruchomienie ps3

Postprzez adrianszef » 05.10.2011, 09:51

Jestem od wczoraj posiadaczem konsoli ps3, trafila sie po bardzo dobrych pieniadzach malo uzywana ps3 slim 250 GB, kupilem ja z kilkoma grami oryg. Czytam dopiero Wasze forum (to moj pierwszy post) i mam pytanie czy bede mogl jakos bez problemu grac w gry sciagniete z netu na ps3. Konsoli nie podlaczalem jeszcze do internetu. W opcjach sprawdzilem ze wersja oprogramowania to 3.41 (tylko nie pamietam jakie bo jestem w pracy)
Teraz jak chce wejsc w jakies opcje np. Photo Gallery czy inne to caly czas chce zrobic aktualizacje oprogramowania. Mam dysk 250 Gb i wolne jakies 190. Jak sprawdzic zawartosc tego dysku, da sie? Prosze o jakies porady co robic, co czytac bo jestem zielony. Najbardziej oczywiscie interesowalo by mnie granie w gierki sciagniete, jesli jest taka mozliwosc, ewentualnie robienie kopii swoich gier, co bede potrzebowal?

Bardzo prosze o wyrozumialosc, jestem nowy i nie wszystko przeczytalem jeszcze.

Ps. Czy cena 550 zl za konsole z 2 padami sony i 5 grami to dobra cena, nie siedze wcale w konsolach wiec sie nigdy nie interesowalem
adrianszef
Member
Member
 
Posty: 12
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 05.10.2011, 09:22
Firmware: 3.41

Sponsorzy

Re: Co zrobic, pierwsze uruchomienie ps3

Postprzez iraslbn » 05.10.2011, 15:38

Przede wszystkim wyłącz automatyczną aktualizację, a następnie przejdź do działu Custom Firmware i przeczytaj lekturę gdzie w międzyczasie pobierz soft np CFW kmeaw oraz OFW zainstaluj soft, a następnie zainstaluj multiMana, bdemu 2 oraz zainstaluj fix permission.
Pomogłem kliknij w górnym prawym rogu Obrazek
Obrazek
Obrazek

http://www.facebook.com/pages/PS3-Hackpl/298303093607639

Za ten post autor iraslbn otrzymał podziękowanie od
qkasandra (22.10.2011, 20:20)
Avatar użytkownika
iraslbn
Elite
Elite
 
Posty: 1417
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 125 razy
Dołączył(a): 20.05.2011, 07:59
Firmware: CFW3.55 KMEAW

Re: Co zrobic, pierwsze uruchomienie ps3

Postprzez adrianszef » 05.10.2011, 16:52

Dobra pobrałem OFW i CFW 3.55 najpierw wgram oryg soft 3 55 i napisze jaki byl efekt. Nie wiem czy sobie poradze ale zobaczę. Czy ewentualnie znalazl by ktos chwile i podpowiedzial co nie co na gg lub tu na czacie, boje sie ze cos zepsuje. Narazie ide szukac pendrivea.

Mam jeszcze jedno ważnee pytanie przed wgraniem czegokolwiek. Czy po wgraniu softa 3.55 i CFW 3.55 kamewa już więcej nie będę mógł wrócić do oryginalnego softa i grać online ????
adrianszef
Member
Member
 
Posty: 12
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 05.10.2011, 09:22
Firmware: 3.41

Re: Co zrobic, pierwsze uruchomienie ps3

Postprzez Dictator » 05.10.2011, 18:03

Tak po wgraniu oryginalnego softa OFW 3.7+ bedziesz mogl grac online ale powrót na CFW zeby grac na kopiach nie bedzie juz taki łatwy.
Obrazek
Avatar użytkownika
Dictator
Platinum Member
Platinum Member
 
Posty: 337
Lokalizacja: S Piekua
Podziękował : 12 razy
Otrzymał podziękowań: 55 razy
Dołączył(a): 06.04.2011, 23:43
Firmware: 330HP 640Nm

Re: Co zrobic, pierwsze uruchomienie ps3

Postprzez adrianszef » 05.10.2011, 18:40

Ok to wgram wieczorem to wszystko, kolo 22 moze 23 powinienem napisac co i jak. Pzdr
adrianszef
Member
Member
 
Posty: 12
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 05.10.2011, 09:22
Firmware: 3.41

Re: Co zrobic, pierwsze uruchomienie ps3

Postprzez iraslbn » 06.10.2011, 09:58

@adrianszef to odnośnie zapytania na sb, wkładasz płytę do napędu i za pomocą multimana kopiujesz na dysk konsoli. Później już tylko podmiana eboot i możesz grać w kopie.
Pomogłem kliknij w górnym prawym rogu Obrazek
Obrazek
Obrazek

http://www.facebook.com/pages/PS3-Hackpl/298303093607639
Avatar użytkownika
iraslbn
Elite
Elite
 
Posty: 1417
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 125 razy
Dołączył(a): 20.05.2011, 07:59
Firmware: CFW3.55 KMEAW

Re: Co zrobic, pierwsze uruchomienie ps3

Postprzez adrianszef » 06.10.2011, 11:46

ale jak ja skopiowac na dysk konsoli i gdzie?

Polaczylem sie przez TC z ps3 wszystkie pliki widzie jak w multimanie na laptopie. Skad skopiowac gre, ktore foldery pliki i gdzie, naprawde jestem zielony a dzieki waszej pomocy udalo sie wgrac CFW 355 i multimana, ktorego zaktualizowalem do najnowszego. Wszystko dziala ale wole zapytac bo nie wiem gdzie i co skopiowac

Edit: Jestem w trakcie robienie backupa tekkena 6. W multimanie po wyborze opcji w grach kliknolem kopjuj z brdisk na wewn hdd i sie kopjuje. Mam nadzieje ze to wystarczy, biore sie dalej za czytanie
adrianszef
Member
Member
 
Posty: 12
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 05.10.2011, 09:22
Firmware: 3.41



  • Sponsorzy

Powrót do Dla zielonych

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

© 2010-2015