Amazebreak PS3 3.41 jak odpalić?

Wszelkie pytania i problemy z urządzeniami USB typu Jailbreak
  • Sponsorzy

Amazebreak PS3 3.41 jak odpalić?

Postprzez kwiatek » 13.09.2011, 12:17

Witam. Na wstępie powiem, że jestem totalnie zielony, dlatego piszę w tym temacie i mam nadzieję, że ktoś mi pomoże. Wczoraj kupiłem PS3 w wersji 3.41 z jailbreakiem amazebreak. Sciagnalem pierwsza gre EA Sports MMA i nie chce mi pojsc. Uzywalem Multimana. Pokazuje się błąd 80010019. Z kolei jak podłacze jailbreaka kolegi (E3) to wszystko ladnie smiga, dlatego domyslam sie, ze jest to wina jailbreaka. Wgralem tez spoofa do wersji 3.70 z tego forum, ale to tez nic nie daje. Co powinienem zrobic? Mam nadzieje, ze nie musze kupowac E3 i uda mi sie odpalic cos na tym jailbreaku.

Dodam jeszcze, ze ta gre zgralem od kolegi z ps3 i jak mowilem u mnie z jego jailbreakiem ta gra idzie, a u niego z moim jailbreakiem zadna z jego gier nie idzie.

Prosze o pomoc bo czytam to forum od rana i sciagam rozne rzeczy na PSa i nic nie pomaga.
kwiatek
Newbie
 
Posty: 5
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 13.09.2011, 11:40

Sponsorzy

Re: Amazebreak PS3 3.41 jak odpalić?

Postprzez Konr@do » 13.09.2011, 15:13

A jesteś pewien, że wgrałeś poprawnie oprogramowanie do amazebreak'a? http://amazebreak.cc/Download.asp

Ja również posiadam ten sprzęcik i wszystko śmiga bez problemów.
Obrazek
Avatar użytkownika
Konr@do
[*] R.I.P. 27.08.17 [*]
[*] R.I.P. 27.08.17 [*]
 
Posty: 2632
Lokalizacja: Kraina Darmowych Linków
Podziękował : 10 razy
Otrzymał podziękowań: 411 razy
Dołączył(a): 14.07.2011, 22:52
Firmware: Habib 4.46 Cobra
PSN ID: Konrado 359

Re: Amazebreak PS3 3.41 jak odpalić?

Postprzez kwiatek » 22.09.2011, 11:25

Tamten błąd został wyeliminowany, pomogło odpalenie gry przez select + x :) nie wiem dlaczego tego wcześniej nie spróbowałem.