e3 flasher i konsola z 4.21

Dyskusja ogólna na wszystkie tematy dotyczące Jailbreak'u oraz PS3HEN
Regulamin działu
Dział ten służy wyłącznie do wymiany luźnych informacji na temat szeroko pojętej tematyki Jailbreak'u. W dziale ZABRONIONE jest tworzenie nowych tematów dotyczących próśb o pomoc, które powinny być stworzone w sekcji PS3 HELP DESK!
  • Sponsorzy

e3 flasher i konsola z 4.21

Postprzez dioda » 11.03.2013, 15:24

witam właśnie zakupiłem e3 flashera
Kod: Zaznacz cały
Uwaga! Materiał widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników. Kliknij tutaj aby zobaczyć.

i mam konsole ps3 slim z fw 4.21 nie wiem jaki data code ale konsola kupiona 2 lata temu bo teraz mam koniec gwarancji, niewiem jak do tego sie zabrać a dodatkowo posiadam e3 card, jestem zielony w tym temacie ale trochę szukaŁem na forach również na tym i nie mogę uzyskać jednoznacznej instrukcji co mam zrobić z tym, a drugie pytanie jest takie czy e3 flashera możemy tylko zastosować na jednej czy na wielu konsolach??? :?
dioda
Newbie
 
Posty: 2
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 11.03.2013, 12:46
Firmware: 4.21

Sponsorzy

Re: e3 flasher i konsola z 4.21

Postprzez bastek6 » 11.03.2013, 17:34

nie wiem kolego po co wydawałeś tyle kasy, trzeba było skorzystać z usług kolegów z forum którzy zajmują się takimi rzeczami na co dzień zapłacił byś mniej, a zrobione miałbyś naprawdę przez fachowców. A tak jeżeli się sam podejmiesz, istnieje możliwość że coś pójdzie nie tak oby nie ;P i będzie po herbacie :>
Avatar użytkownika
bastek6
Platinum Member
Platinum Member
 
Posty: 151
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 11 razy
Dołączył(a): 14.01.2013, 18:20
Firmware: OFW ;)

Re: e3 flasher i konsola z 4.21

Postprzez dioda » 12.03.2013, 12:27