przez kulitom » 10.01.2015, 00:04
Z tego co pisze na aukcji, jest gwarancja na usługę, więc skoro ją daje, ma pozytywne oceny, to raczej się zna na tym, prawda? Piszecie, że nie ma pewności w tanim sprzęcie i usługach, a w droższych jest? Oczywiście że nie. Z mojego doświadczenia wynika, że jak coś ma się zepsuć, to się zepsuje niezależnie od ceny. Jak już pisałem wcześniej, takie nastawienie dało mi sporo sprzętu dobrej jakości za grosze, który działa przez lata. Po prostu mam nosa do tego. A intuicja podpowiedziała mi 'kup tę konsolę, najwyżej ze 3 stówki dasz za naprawę'.
Może napiszcie, co może jeszcze być teoretycznie nie tak z tą konsolą, co może być nie tak z tą usługą, ale konkrety, bo takie gdybanie typu 'nigdy nie wiadomo' jest bez sensu moim zdaniem. Na co ewentualnie powinienem się nastawić?