Tak w skrócie o co chodzi...
Listy z informacją o zmianie są wysyłane listem zwykłym, a nie poleconym, co oznacza, że takie pismo może w ogóle do abonenta nie dojść. Brak odpowiedzi na nie w wyznaczonym terminie oznacza, że abonent przyjmuje warunki umowy. Jeśli jednak chcemy zrezygnować z NC+, powinniśmy na nie odpowiedzieć i postępować zgodnie ze wskazówkami. Jeśli nie dostaliśmy pisma, pozostaje infolinia.
Jeśli jednak nie zrezygnujemy z NC+ w wyznaczonym terminie, wówczas będziemy mogli to zrobić dopiero za 18 miesięcy. Jest jeszcze jeden problem, jeśli ktoś zgodzi się na zmiany (nawet nieświadomie), to nie będzie mógł zmienić swojej decyzji - ustawowe 10 dni na rezygnację nie będzie w tym przypadku brane pod uwagę.
Jak przejść na niższy pakiet NC+?
Jednym z największych problemów, z jakim spotykają się abonenci, jest brak możliwości przejścia na niższy abonament. Można jedynie zdecydować się na droższy pakiet.
Jest jednak wyjście z tej sytuacji. Jeśli nie przyjęliśmy jeszcze nowych warunków NC+, możemy z nich zrezygnować i nawiązać nową umowę na wybranych przez siebie warunkach.
https://www.facebook.com/antyncplus