Jak wgrywac gry ps3

Jeśli nie wiesz gdzie napisać temat
  • Sponsorzy

Jak wgrywac gry ps3

Postprzez Django123 » 23.12.2017, 01:52

Witam Wszystkich
Jestem tu nowy i calkiem zielony, od dwoch dni jestem posiadaczem ps3 slim z cech 2004a, na youtube ogladalem rozne filmiki jak przerobic ps3 i wgralem Ferroxa( to chyba system) oraz multimana, ale nie wiem jak wgrywac na ps3 gry :( marzy mi sie gta V itd ale nie wiem gdzie wejsc i co zrobic, na probe pobralem gre Rio ktora wazy okolo 2gb i jest w formacie iso, zrobilem na pendrive folder GAMES (ale przedtem go sfotmatowalem w fat32), wypakowalem pliki do tego folderu i wlozylem do konsoli i nic, Pomozcie bardzo was prosze bo czytam rozne poradniki ale nic niekapuje. I jeszcze jedno mam pytanie mam gre Prince of Persia i przez mulitimana skopiowalem ta gre z plyty na dysk hdd i po operacji wywalilo mnie z multimana do systemu, w zakladce Gra zrobil sie folder Playstation 3 i gdy klikam w niego robi sie czarny ekran i nic poza tym mozna tylko wylaczyc to przez nacisniecie na guzik w konsoli zeby sie wylaczyla.
Mam nadzieje ze Pomozecie ;)


Z okazji Swiat Zycze Wszystkim Zdrowych Wesolych Swiat oraz Szczesliwego Nowego Roku ;)
Django123
Newbie
 
Posty: 4
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 23.12.2017, 01:31
Firmware: Ferrox

Sponsorzy

Re: Jak wgrywac gry ps3

Postprzez DawidB » 23.12.2017, 03:02

Słabo czytasz. Bo można zrozumieć z opisów co zrobić.
Wnioskuję, że miałeś przerobioną konsolę albo i sam zrobiłeś za pomocą ostatniej możliwej czynności do przejścia na CFW
Bo wgrałeś FERROX ale który? Cobra czy zwykły?
Poza tym w złe miejsce wrzucasz grę.
Opcja SZUKAJ nie gryzie :razz:
Sa­ma wie­dza nie wys­tar­czy, trze­ba jeszcze umieć ją stosować.
Johann Wolfgang Goethe
Jeśli pomogłem kliknij w "łapkę" podziękuj (prawy górny róg)
Avatar użytkownika
DawidB
Diamond Member
Diamond Member
 
Posty: 1560
Lokalizacja: na końcu
Podziękował : 18 razy
Otrzymał podziękowań: 268 razy