Co i jak

Jeśli nie wiesz gdzie napisać temat
  • Sponsorzy

Co i jak

Postprzez Trust » 01.01.2012, 15:04

Dodano przez: MKX
Na przyszłość proszę umieszczać tematy we właściwym dziale


Witam Wszystkich!

Chciałbym od razu zaznaczyć, iż jestem kompletnie zielony w temacie PS3. Dla nadgorliwych użytkowników dodam, że tak, szukałem już odpowiedzi na swoje pytanie, ale zrozumiałej dla mnie odpowiedzi nie otrzymałem.

Przechodząc już do rzeczy, zaznaczę, że posiadam soft 3.55, wgrany CFW i multimana (najprawdopodobniej jakąś nowszą wersję).

Mam kilka pytań do was.
Mianowicie:
1. Czy mogę dowolne gry, które ściągam z neta na PS3 odpalić na konsoli? Czy muszą to być jakieś specjalne wersje?
2. Jak zainstalować grę ściągniętą z neta? I proszę mnie tu nie odsyłać do innych tematów, bo je czytałem. Po prostu nie jest to dla mnie zrozumiałe do końca. Albo po prostu czegoś mi w tym brakuje. Dokładny opis serdecznie bym poprosił. Co i jak.
3. Czy przeglądarkę internetową mogę odpalić z CFW? Mam wyłączoną opcje ściągania nowych aktualizacji. Wczoraj podłączyłem konsolę, net śmigał, nic się nie wgrało, ale jak odpalałem grę, którą multimanem nagrałem na dysk, wyskoczyło coś z aktualizacją. Szybko wyłączyłem neta w konsoli i wszystko działa. Ale czy bezpieczne jest korzystanie z samej przeglądarki? Nie mówię tu o PSN.
4. Czy gry ściągnięte z neta, to homebrew? Czy ja coś mylę?

Tak jak mówię, jestem kompletnie zielony, więc zdaję sobie sprawę, że moje pytania mogą kogoś przyprawić o radość. Ale proszę o możliwe szybko odpowiedź i przede wszystkim konkretną.
Jeśli masz zamiar napisać "było", "poszukaj", to się wstrzymaj, gdyż to mi nie pomoże...

Szczęśliwego Nowego Roku życzę każdemu.

Pozdrawiam,
Trust
Avatar użytkownika
Trust
Silver Member
Silver Member
 
Posty: 44
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Dołączył(a): 01.01.2012, 14:53
Firmware: CFW3.55

Sponsorzy

Re: Co i jak

Postprzez MKX » 01.01.2012, 17:25

1. Możesz, bez znaczenia. Ale nie wszystkie tytuły.